SeInDaH SaLaM.. SeMaNiS SeNyUmAn

"BeAuTiFuL DaY"

Daisypath Anniversary tickers

My StReNgHt

xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif

bHQ9MTI1MDE3NzY3Njc*NiZwdD*xMjUwMTc3Nzg3NzY2JnA9NTQ3ODEmZD*mbj1mcmllbmRzdGVyJmc9MSZvPTI*ZTMxM2VmNDIyODQ4ZTk5OWFkZWJiMDAzZWRjZTY3.gif

My WeDdINg

Wednesday, November 11, 2009

KhAsIaT TeLoR


Hahaha.. Aku jumpe cite ni dlm blog adik ipar aku.. Aku excited bila cite psl khasiat telur ni. Sbb aku ni x suka mkn telur kuning just warna putih jer.. So bl aku bc citer ni.. den terkodu jap.. korang bc la yer.. malas nk cito..hehe

Aziz dan Ani membawa anak lelaki mereka yang berusia 6 tahun ke klinik.Walaupun pada mulanya agak malu dan segan, akhirnya mereka membuka mulutjuga menceritakan kebimbangan mereka tentang kemaluan anak mereka yang agak kecil berbanding kanak-kanak lain yang sebayanya.Selepas melakukan pemeriksaan, doktor berkata,"beri makan telur separuh masak setiap pagi. Lama-lama besarlah tu.

"Besok pagi, apabila anak lelaki mereka hendak bersarapan, terkejutlah dia melihat ada 10 biji telur di meja makan."Telur ni untuk saya ke mak?", tanya si anak."Engkau makan dua biji saja. Yang lain tu untuk ayahkau punye", kata emaknya.

Ha........Lu Pikir ah sendiri........!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My OfFiCe