SeInDaH SaLaM.. SeMaNiS SeNyUmAn

"BeAuTiFuL DaY"

Daisypath Anniversary tickers

My StReNgHt

xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif

bHQ9MTI1MDE3NzY3Njc*NiZwdD*xMjUwMTc3Nzg3NzY2JnA9NTQ3ODEmZD*mbj1mcmllbmRzdGVyJmc9MSZvPTI*ZTMxM2VmNDIyODQ4ZTk5OWFkZWJiMDAzZWRjZTY3.gif

My WeDdINg

Tuesday, November 10, 2009

JuSt 4 FuN

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
banyak benda....paling penting...hp, laptop, rumah n kereta. Tetapi perkara yang paling penting dalam hidupku..tiada yg lain.. tentulah.. Ibu dan ayah serta adik2ku , tanpa mereka 'Siapalah aku".


2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?

x pasti apa yg terakhir...tapi 2 minggu lepas aku beli brg hantaran gn duit sendiri.. jam n handbag jenama BONIA. Mahal tuh.. tp skali seumur hidup kan.


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?

di rumah ibu ayah.. kerana di rumah itulah bermulanya hidupku..tempatku membesar bersama adik2ku dan byk kenangan kt situ.


4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?

ntah lah.. byk no hubungan.. Alhamdulillah.. Stakat sume hubungan yg dijalinkan sume berkekalan..


5. Adakah anda sedang di lamun cinta?

hahaha...x dilamun dan x angau pun.... aku dh nk kawin pun. Jgn bercinta skrg.. nnt cpat boring. Cinta lps kawin je lah..


6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?

kat Pizza Hut.. My fiancee blanja. Aku makan jer..org belanja kan.


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

hmmmm...novel dah lama x beli....tapi aku beli majalah. majalah yg terakhir aku beli...majalah ANIS bln Nvember.....


8. Nama penuh anda?

hazrina binti zainal.....maksudnyer.. org yg sentiasa gembira dan tersenyum. Manis x senyuman aku nie? hehhee

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
emmm..dua2 aku rapat....aku sayang ibu n ayah.. pd mrk tmpat aku luahkan perasaan. tp x semua lah.. aku kn gak blajar berdikari n solve the problem.

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?

aku nk sgt jumper...hmmm... biarlah rahsia.. Hanya Allah yg tahu. tp yg pastinya klu x jumpe kt dunia aku berharap sgt berjumpe diakhirat.

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
aku ader ramai kawan gak. Sume aku rapat.. yg paling aku rapat Azni, Abi, abg Zul n kak ani. Mrk lah tempat aku meluahkan perasaan..

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
basuh sendiri lebih puas hati wlupun mesin basuh ader.

13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?

tempat yg paling teringin nak pergi ... Aku nk sgt g umrah atau menunaikan haji ngan ibu n ayahku.. tp aku tahu aku x dpt g ngan mrk.. Sbb ibu n ayah ayah dh janji nk bw adik2ku .. Insyallah...i will go umrah n menunaikan haji one day.... I hope.. because that is my last request.. before i close my eyes forever n ever...

14. 8 perkara yang saya gilai?

- recite Al-Quran
- chatting
- novel
- magazines
- shopping
- korean movie
- surfing
- singing

15. Pelukan atau ciuman?

hug n kiss la.. nk dua2

16. 8 buah buku yang paling baru di baca?

x ingat la.. tp aku ader bc buku teks bhs inggeris tahun 1 , 4 dan 5. td aku br selak buku teks thn 6.. nk membacenyer tahun dpn la..

17. 8 buah lagu selalu di dengar kebelakangan ini

byk la.. tp yg pastinya sume lagu lame2. Mklumlah dah tua la katakan.. lgpun lagu lame2 ni byk maksud tersirat..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My OfFiCe