SeInDaH SaLaM.. SeMaNiS SeNyUmAn

"BeAuTiFuL DaY"

Daisypath Anniversary tickers

My StReNgHt

xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif

bHQ9MTI1MDE3NzY3Njc*NiZwdD*xMjUwMTc3Nzg3NzY2JnA9NTQ3ODEmZD*mbj1mcmllbmRzdGVyJmc9MSZvPTI*ZTMxM2VmNDIyODQ4ZTk5OWFkZWJiMDAzZWRjZTY3.gif

My WeDdINg

Monday, November 2, 2009

HaLLoOOooO..

Assalammualaikum.. i'm back. sorry to u all coz i dh lame x update blog. i'm toooo busy with my work and my preparation 4 my wedding.. it's just around d corner.. NERVOUS.. i x nervous pun.. cume keliru jer.. betul ker aku nk kawin?..hehehe. Mcm mimpi jer.. Ye lah.. sape sangka aku bertemu jodoh akhirnyerr... Aku ni insan biasa.. yelah.. body mantap, muka lawa sikit dari Erra Fazira hehehhe.... tp klu dh jodoh Allah dh tetapkan .. Alhamdulillah..Kita terima lah dengan hati yang terbuka.. Aku bersyukur kepada Allah, kerana banyak dugaan sepanjang hidupku dapat ku lalui dan ku tempuhi dengan tabah. Jatuh bangun ku .. Setiap dugaan yang ku hadapi, ada hikmah di sebaliknyer. Sokongan dr keluarga dan diri sendiri menjadikan aku seorang yg tabah menghadapi sgalanyer.. Aku ingin menjadi insan yang berjaya di dunia dan di akhirat. tp, ader satu perkara yg aku rasa msh tidak berjaya... Aku tidak berjaya menjadi seorang kakak yang boleh dibanggakan dan di contohi buat adik2ku.. aku byk kekurangan.. Adik2ku faham maksudku... Buat adik2ku Along minta maaf banyak2 pada anda semua.. Sepanjang kita bersama dan membesar bersama.. Along bukan kakak yang terbaik buat korang. Sepanjang kiter brsama.. byk perkara yg kiter lalui..ader yang pahit ader yg manis.. perselisihan faham antara kite sentiasa bertamu bila kiter brsama. Ntah lah.. mgkn faktor usia yg menyebabkn akak ni mudah tersinggung dan terasa hati.. Akhir kata.. maafkan akak hr ini, semalam , akan datang dan selamanya. Panjang umur, murah rezeki kita bertemu lagi .. bye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My OfFiCe