SeInDaH SaLaM.. SeMaNiS SeNyUmAn

"BeAuTiFuL DaY"

Daisypath Anniversary tickers

My StReNgHt

xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif

bHQ9MTI1MDE3NzY3Njc*NiZwdD*xMjUwMTc3Nzg3NzY2JnA9NTQ3ODEmZD*mbj1mcmllbmRzdGVyJmc9MSZvPTI*ZTMxM2VmNDIyODQ4ZTk5OWFkZWJiMDAzZWRjZTY3.gif

My WeDdINg

Wednesday, May 5, 2010

LuAhAn HaTiKu

Setiap kali selepas bersolat..
Aku selalu menadah tangan untuk berdoa..
Aku selalu berdoa
agar..

Kedua ibu bapaku..
dipanjangkan umur dan di murahkan rezeki.
Jauhilah mrk dr segala masalah..

Begitu jg buat adik2ku..
Aku sentiasa mendoakan untuk mereka..
supaya perjalanan hidup mrk dipermudahkan..
dan mrk berjaya di dlm hidup mrk.

Buat suamiku..
semoga hubungan kami berkekalan
hingga akhir hayat.
dan terima kasih krn sudi menerima diriku
yg serba kekurangan .

Buat diriku...
Aku x minta ape2 padaMu Ya ALLAH..
Aku hanya bermohon padaMU...
Agar KAU panjangkan umur ahli keluargaku..
dan berkatilah hidup mrk..
Kau tabahkan hati mereka dalam menghadapi segala dugaan yg mendatang

Ya ALLAH Ya Tuhanku..
Sesungguhnya..
Kau Adalah Maha Pengasih & Maha Penyayang..
Kau selamatkan ayahku
Ayahku akan menghapi pembedahan jantung.
Kau panjangkan lah umur ayahku
Ya Allah Ya Tuhanku..
Kau ambil lah nyawaku sbagai ganti buat ayahku..
Adik2ku amat memerlukan ayahku..
Panjangkanlah umur dan selamatkanlah ayahku.

Amin... Ya Rabbal Alamin

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My OfFiCe