SeInDaH SaLaM.. SeMaNiS SeNyUmAn

"BeAuTiFuL DaY"

Daisypath Anniversary tickers

My StReNgHt

xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif

bHQ9MTI1MDE3NzY3Njc*NiZwdD*xMjUwMTc3Nzg3NzY2JnA9NTQ3ODEmZD*mbj1mcmllbmRzdGVyJmc9MSZvPTI*ZTMxM2VmNDIyODQ4ZTk5OWFkZWJiMDAzZWRjZTY3.gif

My WeDdINg

Saturday, May 1, 2010

****BoYfRiEnD aKa SaHaBat****

Hmmm...
Ni la "pakwe" lame aku..hehehe

MOhammad Faizul Bin Jasman
Dah lama x jumpe..
hampir 7 tahun..

Masing2 membawa diri..hehehe
Tanggal 05/12/2009

aku bertemu semula ngan dier..

Mule2 berdobar2 gak hati ni nk jumpe..

Tp aku kena..
"think positive"
kami berdua xder jodoh
Hal yang lepas biarkan ia berlalu pergi..
Kite mulakan hidup baru

Betul tak?

Soooooooooo

aku terima kedatangan dier ke majlisku
sebagai..

seorang SAHABAT

huwaaaaaaa...


Pada tanggal 30/04/2010
aku menerima kunjungan sahabatku dan keluarganya.
Mereka di terbangkan ke Semenanjung dgn menaiki Belon Air Asia .. hehehe
soooooo
This is my first time..

I met with his wife
and his children.
Mula2 sampai umah..
berdobar2 hati den..
Iyo lah..
nk jumpe seorang wanita

yang telah berjaya
menambat
hati "pakwe" aku..
hehehe


p/s
Walau ape yang terjadi
mgkn ader hikmah disebaliknyer
" Manusia hanya merancang.. tapi..
Jgn lupa bahawasanya..
Allah juga ader perancangannyer sendiri buat kita"
Aku redha di atas ketentuan-Mu Ya Allah
Ya Allah Ya Tuhanku..
Kau berkati hubungan kami semua..
...Amiiiiin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My OfFiCe