SeInDaH SaLaM.. SeMaNiS SeNyUmAn

"BeAuTiFuL DaY"

Daisypath Anniversary tickers

My StReNgHt

xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif

bHQ9MTI1MDE3NzY3Njc*NiZwdD*xMjUwMTc3Nzg3NzY2JnA9NTQ3ODEmZD*mbj1mcmllbmRzdGVyJmc9MSZvPTI*ZTMxM2VmNDIyODQ4ZTk5OWFkZWJiMDAzZWRjZTY3.gif

My WeDdINg

Friday, October 29, 2010

@@@ LaWaTaN 2010 @@@@

Tempat pertama yg kami pergi..
TUDM di Kem Batu 10
perghhh... lame dh aku x msk..
tahun 1993 last aku berade di situ sblm ayahku pencen.
17 tahun lamenyer...
byk sggh perubahan..
cuma x sempat nk g sekolah lama ku
SRK Pengkalan Tentera..
1988-1993

Aku tetap berposing..
Berposing di lapangan terbang
bersama.. Kak Zihan & Kak Hayah

Cantik tak?
aku ttp berposing ...
kt tepi tangga pun jadi la

At last...
dapat gak aku merasa naik helikopter..
wlpn x gerak.. heheheh
dh lame mengidam nak naik kapalterbang..
helikopter pun jadilah...

Anak2 didikku sedang berposing tuuuuu

Yang pompuan pun x lepaskan peluang nk berposing..

Ehem...ehem... time kami plak berposing...
1....2...3...... senyummm

Ni plak pic aku berposing ngan kete bomba TUDM
yang mane harganya mencecah hampir RM 2 juta sebuah.
fuyyyoooo

Ni aku tgh berposing kt RTM Kuantan
1st time masuk sini.. bestttt

Berposing dlm Surau Maahad Tahfiz Kuantan...
Sejuuuuk dan tenang jer dok dlm ni...

Berposing di depan pintu masuk Muzium Sungai Lembing



Yang pastinyer.....
kami ttp berposing sakan..
heheheheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My OfFiCe