SeInDaH SaLaM.. SeMaNiS SeNyUmAn

"BeAuTiFuL DaY"

Daisypath Anniversary tickers

My StReNgHt

xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif

bHQ9MTI1MDE3NzY3Njc*NiZwdD*xMjUwMTc3Nzg3NzY2JnA9NTQ3ODEmZD*mbj1mcmllbmRzdGVyJmc9MSZvPTI*ZTMxM2VmNDIyODQ4ZTk5OWFkZWJiMDAzZWRjZTY3.gif

My WeDdINg

Tuesday, October 6, 2009

Ponteng..oh..ponteng


Hmmmm.

Pelajar ponteng sekolah lagi... X tau nk kata ape dah.. Sakit kepala bile pikir pekara ni. Nk kate x ckp makan.. rasenyer makanan berlambak kt dewan makan asrama tu. nk kate sakit..x pulak.. Tapi ni adalah sikap diri pelajar tersebut. Dh banyak kali di tegur supaya ubah perangai malas tu.. tp, xder perubahan. Menipu dan bg alasan yg x logik dah biaser.. aku pun dh terlalu masak ngan jawapan mereka ni.. Soooo... jika sesapa yang terbaca blog ni.. tolong2lah bagi pandangan pada aku dalam mengatasi pelajar bemasalah ni. Ikut hati aku ,nk buang jer pelajar..tp aku sayang kt budak2 ni. Aku x pernah menggunakan kekerasan terhadap mereka.Yang pastinya..Aku xnk mereka keciciran dalam hidup mereka. Aku xnk melihat mereka berada di takuk yg sama. Aku mahu mereka ubah persepsi dan kehidupan mereka di masa akan datang. Orang asli boleh berjaya.. Aku yakin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My OfFiCe